sub Equipt() var sword = '0x0f4e' var fance = '0x0f63' if uo.GetGraphic(uo.ObjAtLayer('Rhand'))==fance then uo.disarm() uo.Equipt('Rhand', sword) else uo.disarm() uo.Equipt('Rhand', fance) end if end sub
так он просто меняет див на фенсу но при повторном нажатии обратно на сворду не меняет (дивый бардич и спира)
var wep1=0x0f63 ; Type oruzhija 1 var wep2=0x0f4e ; Type oruzhija 2 uo.findtype(wep1,'-1','backpack') uo.disarm() UO.equip("Rhand",'finditem') if not uo.findcount() then uo.findtype(wep2,'-1','backpack') uo.disarm() UO.equip("Rhand",'finditem') else uo.findtype(wep1,'-1','backpack') uo.disarm() UO.equip("Rhand",'finditem') end if end sub
А если в первом скрипте типы указать в верхнем регистре?.. )
YokoInjection CodeSweeper Function not found?
Possession of mathematics at the level of art - a gift that is only available for election.
Sorry for my clumsy English.
Telegram: @tatikom