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sub looting()
var i,n
Dim Loot[121]
Loot[0]=0x13B3 ; Clubs
Loot[1]=0x13B4 ; Clubs Flip
Loot[2]=0x13B9 ; Viking Sword
Loot[3]=0x13BA ; Viking Sword flip
Loot[4]=0x13B5 ; Scimitar
Loot[5]=0x13B6 ; Scimitar flip
Loot[6]=0x0F60 ; Long Sword
Loot[7]=0x0F61 ; Long Sword flip
Loot[8]=0x13FE ; Katana
Loot[9]=0x13FF ; Katana flip
Loot[10]=0x1440 ; Cutlas
Loot[11]=0x1441 ; Cutlas flip
Loot[12]=0x1400 ; Kriss
Loot[13]=0x1401 ; Kriss flip
Loot[14]=0x0F51 ; Dagger
Loot[15]=0x0F52 ; Dagger flip
Loot[16]=0x0F49 ; Axe
Loot[17]=0x0F4A ; Axe flip
Loot[18]=0x1442 ; Two handed axe
Loot[19]=0x1443 ; Two handed axe flip
Loot[20]=0x13FA ; Large Battle Axe
Loot[21]=0x13FB ; Large Battle Axe flip
Loot[22]=0x0F4B ; Double Axe
Loot[23]=0x0F4C ; Double Axe flip
Loot[24]=0x0F45 ; Executioner Axe
Loot[25]=0x0F46 ; Executioner Axe flip
Loot[26]=0x13AF ; War Axe
Loot[27]=0x13B0 ; War Axe flip
Loot[28]=0x0F47 ; Battle Axe
Loot[29]=0x0F48 ; Battle Axe flip
Loot[30]=0x143C ; Hammer Pick
Loot[31]=0x143D ; Hammer Pick flip
Loot[32]=0x1438 ; War Hammer
Loot[33]=0x1439 ; War Hammer flip
Loot[34]=0x1406 ; War Mace
Loot[35]=0x1407 ; War Mace flip
Loot[36]=0x143A ; Maul
Loot[37]=0x143B ; Maul flip
Loot[38]=0x0F5C ; Mace
Loot[39]=0x0F5D ; Mace flip
Loot[40]=0x143E ; Halberd
Loot[41]=0x143F ; Halberd flip
Loot[42]=0x0F4D ; Bardiche
Loot[43]=0x0F4E ; Bardiche flip
Loot[44]=0x0F62 ; Spear
Loot[45]=0x0F63 ; Spear flip
Loot[46]=0x1402 ; Short Spear
Loot[47]=0x1403 ; Short Spear flip
Loot[48]=0x1404 ; War Fork
Loot[49]=0x1405 ; War Fork flip
Loot[50]=0x0DF0 ; Staff
Loot[51]=0x1B7A ; Shields wood
Loot[52]=0x0DF2 ; Wands
Loot[53]=0x13B2 ; Bow
Loot[54]=0x35B6 ; Long Bow
Loot[55]=0x360A ; Lance
Loot[56]=0x35B3 ; Scythe
Loot[57]=0x35B4 ; Gladiators
Loot[58]=0x35B2 ; Heroes
Loot[69]=0x35B7 ; Savage
Loot[60]=0x3607 ; Mamoths pike
Loot[61]=0x1541 ; Guardian Pike / pagaidaam sash
Loot[62]=0x35B5 ; Knukle
Loot[63]=0x0EFA ; Book
Loot[64]=0x1541 ; Sash
Loot[65]=0x1F03 ; Robe
Loot[66]=0x204E ; Shroud
Loot[67]=0x1718 ; Hat of magi
Loot[68]=0x1547 ; Hunters Headdress
Loot[69]=0x35B8 ; Amulets
Loot[70]=0x1B78 ; Shields
Loot[71]=0x171A ; Hats
Loot[72]=0x13BD ; Tunic
Loot[73]=0x1711 ; Boots
Loot[74]=0x1C08 ; Skirts
Loot[75]=0x144F ; Tunic
Loot[76]=0x35AB ; Amulets
Loot[77]=0x1515 ; Cloak
Loot[78]=0x1539 ; Pants
Loot[79]=0x170B ; Boots
Loot[80]=0x1413 ; Gloves
Loot[81]=0x1C06 ; Tunic
Loot[82]=0x35AA ; Amulet
Loot[83]=0x1714 ; Hat
Loot[84]=0x13E6 ; Pants
Loot[85]=0x170D ; Sandals
Loot[86]=0x13CD ; Sleeves
Loot[87]=0x1EFD ; Shirt
Loot[88]=0x35A9 ; Amulet
Loot[89]=0x1BC3 ; Shield
Loot[90]=0x1713 ; Hat
Loot[91]=0x13BC ; Pants
Loot[92]=0x170F ; Boots
Loot[93]=0x13EB ; Gloves
Loot[94]=0x1452 ; Leggings
Loot[95]=0x1450 ; Gloves
Loot[96]=0x1451 ; Helm
Loot[97]=0x144E ; Sleeves
Loot[98]=0x1BC4 ; Shield
Loot[99]=0x1415 ; Tunic
Loot[100]=0x1411 ; Pants
Loot[101]=0x1413 ; Gorget
Loot[102]=0x1412 ; Helm
Loot[103]=0x1410 ; Sleeves
Loot[104]=0x1414 ; Gloves
Loot[105]=0x1B76 ; Shield
Loot[106]=0x1C04 ; Famale
Loot[107]=0x13EC ; Tunic
Loot[108]=0x13F0 ; Pants
Loot[109]=0x13EE ; Sleeves
Loot[110]=0x13EB ; Gloves
Loot[111]=0x1B74 ; Kite Shield
Loot[112]=0x13BF ; Tunic
Loot[113]=0x13BE ; Pants
Loot[114]=0x13BB ; Helm
Loot[115]=0x1B7B ; Shield
Loot[116]=0x1DBA ; Helm
Loot[117]=0x13D6 ; Gorget
Loot[118]=0x13DB ; Tunic
Loot[119]=0x13DA ; Pants
Loot[120]=0x13D4 ; Sleeves
Loot[121]=0x13D5 ; Gloves
i = 1700
FOR n=0 TO 121
uo.findtype(Loot[n],"-1","lastcontainer")
if uo.findcount() > 0 then
UO.grab(0, "finditem")
uo.print("Found "+str(uo.findcount()))
Wait(i)
END if
next
end sub
sub waitfordead()
repeat
uo.findtype('0x2006','-1','ground')
if uo.findcount() and uo.getdistance('finditem') < 4 then
uo.useobject('finditem')
looting()
uo.findtype('0x2006','-1','ground')
uo.ignore('finditem')
wait(100)
else
wait(500)
end if
until uo.dead()
end sub